meji

Direktlänk till inlägg 21 november 2010

Photoshop?!

Av Evelina Karlsson - 21 november 2010 18:19

Hej alla glada och alla glada!


Jag undrar ju hur man använder photoshop. Jag har inte de men funderar på de... Är de lätt eller? Hur funkar de?


Typ såna frågor undrar jag :s jag vet att jag säkert är enda människan som inte vet de men jag vill gärna veta de ( de lät inte så koko i mitt huvud ).


För jag skulle gärna vilja göra bloggen finare. Kanske till och med min på blogg.se för de är en aning lättare att komma ihåg...Hur som helst så vet ni nu de.

Skriv gärna om du vet något eller så...!



Ja jag vet de lät som värsta EFTERLYST eller någon:

Ring oss om du vet något på vårt chornummer.....


Hehe. Har inte gjort så mycke i dag som är intressant att skirva om. Mest ( bara ) varit hemma och slöat me andra ord.


Tänkte kanske göra en liten topp 5 eller 3 lista på vad jag gillar för musik eller vad som jag känner för i olika tillfällen...Vad tycker ni?


Nu ska jag sluta babbla typ allt&inget så....





HEJS!



  

 
 
Susanne Wikman

Susanne Wikman

21 november 2010 18:41

Hej! Tack för din kommentar i min blogg :) Jag vet inte heller hur photoshop fungerar. Jag brukar istället använda mig av: www.picnik.com Det tycker jag är lätt förståligt :0) Lycka till!

http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com

Evelina Karlsson

21 november 2010 18:42

hihi tack!

 
Ingen bild

:P

24 november 2010 09:20

Hej!
Photoshop är ganska dyrt, det kostar runt 1000 kr. Istället kan du använda GIMP, som är gratis att ladda ner och fungerar minst lika bra som PS.
Picnik som Susanne tipsade om fungerar oxå bra om man vill göra lite enklare bildredigeringar :)

Evelina Karlsson

25 november 2010 19:43

okej tack för tipset ska testa nån gång...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Karlsson - 4 maj 2011 20:01

Halloj alla! Detta inlägg skrivs av ren uttråkhet. Efter som att jag inte ens bloggar här! Kolla gärna min aktiva blogg: www.evelinakarlssonnn.blogspot.com   SES DÄR! ...

Av Evelina Karlsson - 11 december 2010 21:52

Nu har jag en ny blogg! Kändes en del att "ta farväl" av denna underbara blogg. Men ska försöka göra den andra till mer mig. Så hoppas ni gillar den!   www.evelinakarlssonnn.blogspot.com     Love denna blogg kommer 4ever vara kvar så jag åt...

Av Evelina Karlsson - 11 december 2010 20:58

Av Evelina Karlsson - 10 december 2010 21:45


Hejhej nu har jag sett på Idol finalen. Som dom flesta av er säkert vet så hejar jag på Minnah. Hoppas hon vinner. För hon äger Jay.        Hejaheja! Nu ser jag på cirkus Möller sista delen de me...                                    ...

Av Evelina Karlsson - 10 december 2010 18:42


Ni kanske har märkte de. Eller inte. Men jag älskar Smiley. Ja mest dom man skriver. Men andra oxå. Man blir så glad av dem. Ja asså om de är glada då.                   Vad tycker ni? KRAM ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards