meji

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Evelina Karlsson - 25 november 2010 21:26

Nu är jag hemma. Ja ska snabbt berätta hur de är här. Från en jätteregnig dag till en me jätte mycke snö. Vilket de är nu...



  


Där ser ni...Ja de regnade en aning ( då menar jag hela dan jätte mycke ) dan för.




Ja har nyss kommit hem från Ronja. Var där ett tag och hjälpte henne me hennes nya blogg! 


www.fandela.bloggplatsen.se



Var före de me Ronja på nån grej me dom yngre  ( 4-7 ) åringar och så....I kyrkan ( tror ja de va ). Sen kom My ditt.


Vill bara säga en grej!


Ronja & My är världens underbaraste som finns! 

Man kan vara sig själv och snacka om allt & inget.


Nu äter jag ( eller tog sista tuggan ) av min munsiga pirog!


KRAM

Av Evelina Karlsson - 25 november 2010 19:49

Hej hej nu är jag hos Ronjqa. Kort inlägg. Men till saken...


Ronja har gjort en ny blogg! Och ni MÅSTE kolla in den! För den kommer att bli sveriges mest lästa blogg om bara ett tag   


www.fandela.bloggplatsen.se ( finns även under "länkar". 


HEJS från OSS

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards