meji

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Evelina Karlsson - 19 november 2010 16:57

Idag är de fredag. Vilket betyder helg. De vet nog dom flesta ( alla )  av er!


Ja nu sitter jag och trögar. Vad annars ;)...Har nyss sett min favoserie Fångad! De är fortsättningen från i sommar! Den är riktigt bra faktiskt.


Sen ska jag nog göra något. Vet just nu bara inte vad. En grej jag vet att de inte blir är iallafall FREDAGSMYS! Vilket är en grej jag älskar. Men pappa är inte hemma kommer troligen först i natt, eller nån gång senare. Så de blir bara jag ( om inte min teddybjörn räknas   ) som är världigt mysig att krama om man ser något läbbigt på tv eller om man är ensam hemma ett bra tag. Japp de är jag.


Ska kanske se idol. Eller nån kul film som brukar vara på 3an. Men engrej jag ska se och älskar att se är cirkus Möller!

Finns de nåt roligare en fredagskväll?! Och kanske popa popcorn.



  


Ensddig liten bild på mej jsut nu när jag sitter vid datan!



                         KRAM

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards