meji

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Evelina Karlsson - 21 november 2010 18:19

Hej alla glada och alla glada!


Jag undrar ju hur man använder photoshop. Jag har inte de men funderar på de... Är de lätt eller? Hur funkar de?


Typ såna frågor undrar jag :s jag vet att jag säkert är enda människan som inte vet de men jag vill gärna veta de ( de lät inte så koko i mitt huvud ).


För jag skulle gärna vilja göra bloggen finare. Kanske till och med min på blogg.se för de är en aning lättare att komma ihåg...Hur som helst så vet ni nu de.

Skriv gärna om du vet något eller så...!



Ja jag vet de lät som värsta EFTERLYST eller någon:

Ring oss om du vet något på vårt chornummer.....


Hehe. Har inte gjort så mycke i dag som är intressant att skirva om. Mest ( bara ) varit hemma och slöat me andra ord.


Tänkte kanske göra en liten topp 5 eller 3 lista på vad jag gillar för musik eller vad som jag känner för i olika tillfällen...Vad tycker ni?


Nu ska jag sluta babbla typ allt&inget så....





HEJS!



  

Av Evelina Karlsson - 21 november 2010 10:22

   Har precis duschat och har på mig nåt som jag nog aldrig skulle drömma om...Nämligen LILA JEANS!


Frågan är då om jag passar i de eller inte?! Vad tycker ni sriv och säg va ni tycker!


(blev inte så bra bild)




Nu testar jag mina nya doftljus ( japp ni hörde rätt doftljus )!

Jag gillar faktiskt att tända ljus de är så skoj   ! Eller är jag enda 13 åringen i världen som tycker de? De var igår när pappa och jag öpte lite läsk till vårt försenade fredagsmys som jag såg dem och tänkte varför inte.

De var apelsinlukt vilket jag ÄLSKAR och då kan jag ju få mitt rum att lukta lite mer mänskligt ( så illa luktar de ju inte  )




KRAM EVE


Nu har jag tänt och tycker inte de lukat nåt. Luktade faktiskt mer när den var otänd hoppas de tar sig!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards