meji

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Evelina Karlsson - 18 november 2010 17:09

Ja på rubriken ser ni ju vad jag gjorde igår. För jag skrev ju inget igår. Var tvungen att försöka komma på en dum redovisning på 3-5 minuter. Dock har jag ett problem:


JAG HATAR & STÅ FRAMME NÄR ALLA TITTAT PÅ EN. DÅ BLIR JAG BARA STRESSAD.


Japp så är de... Annars har jag så mycke som jag vill dela me mej så jag får sammanfatta de till en gräns så ni faktiskt inte blir tråkade till döds...


När jag kom hem igår gick jag och tänkte på allt mella himmen och jord. Så tänkte jag på en katt i diket. Konstigt nog när jag kollade dit VAR de en katt där!


Kolla om ni ser den:



  


Ser ni?


Om inte kolla om ni ser den nu då!



  




Så över till igår kväll bakade me Gunnel. Idag är jag exta slö och orkar inte lägga upp så många bilder så de blir en bild från idag när de snöade. Pytte pytte lite!

Nu är allt BORTA!

 

 

  

 

 

LOVE

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards