meji

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Evelina Karlsson - 9 november 2010 22:45

De lät ganska gott som de låter. Eller jade är ju inte hemma gjorda helt. Man trycker i lite glass i en strutt ( japp de lät helt fel. Men ni vet no va ja menar ).


Här kommer lite bilder!


Gäsp jag ska no gå o sova! GODNATT ALLA!




    


Glass!




  



  


Av Evelina Karlsson - 9 november 2010 16:35

Idag har de regnat hela dagen...Något jag inte gillar så är de regn. Ja ibland kan de väl vara okej. Men inte om de regnat på morgonen när man går till skolan och sen när man går hem. Men de värsta är när man har haft jackan i skåpet under dagen. Då när man ska hem så är den blöt och äckligt och luktar unket! Bläh!


Annars har jag inte gjort något utöver de vanliga...Har lite spanskai morron så man ska nog ta lite tid för de. De är ju inge JÄTTE svårt precis.


Men jag ska erkänna att jag inte är så intresserad i spanska. Men men....Thats life!


Har inte så mycke bilder att lägga in just nu. Men om de är något som ni vill aändra eller bara något ni undrar över eller helt enkelt bara vill så lämna gärna kommentarer! Uppskattas always Kommmentera! Nu!


KRAM Eve


Här kommer en liten bild från när de regnade idag på väg hem. Kanske inte syns så mkt på bilden. Men en aning...Till er i LULE:

Lyllos er ni har snö! De är ju november. De ska vara snö då! ( Enligt mej ).




  


Här ser ni...Segt väder!




Sorry för att jag råkade lägga in Molly Sandens låt "Det är inte jag" 2 gånger ( inte samtidigt men ändå ).

Hoppas ni njutar av den ändå!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards