meji

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Evelina Karlsson - 29 november 2010 20:10

Allvarligt så somnar jag snart. Jag vet inte vad jag har för tröga problem. Men jag är skittrött just nu. Skäns som om jag bara vill sova nu. Självklart tänker jag inte göra de. Eller jo, de kanske jag visste ska göra ( jag vet låt bättre i min hjärna ).

Hur som helst så har jag inte så mycke att skriva vad jag vet. Men kan kanske få nåt intressant av er? Vore kul   !


Tänkte nämligen göra en lista över vad som NI och JAG tycker bäst om för låtar och så. Så rösta gärna i min omröstning. Omröstningen kommer vara i en vecka så om ni är inne flera gånger får ni rösta flera gånger i så fall. Tipsa gärna andra!


Jag ska rösta me. Men säger inte på vem eller när jag ska rösta så ni vet inte om jag röstar först eller sist   .


Sen när röstningen är avslutad kommer jag att lägga ut låtarna här i topp 3 vilket gör att 2 låtar blir uteslutna så...Rösta rösta!

( Vet lät som i nån ringin-gala )

Av Evelina Karlsson - 29 november 2010 17:22

Kom hem för ett tag sen. Ja lite mindre en en timma sen. Då undrar ni nog var jag var. Jag var faktiskt i skolan. Ja på läxhjälpen. Var ju tvungen att göra  klart på svenskan. Tyvär hann jag inte de :(

Sen väntade jag me Alice ett tag på hennes mamma. För hon hade följt mig på läxhjälpen. Men shit va kallt de va.


Sen när jag gick hem så kändes benen som tusen nålar ungefär. De är västa känslan man kan ha. Utom att man går ensam en mörk kväll ( eftermidda ) när de är så kallt.

Vilket var just de jag gjorde.   


Så nu sitter här i mjukisbyxor och har fått värmen tillbaka. Ska snart se Navy.


URSÄKTA MIG FÖR DÅLIGT ME BILDER. Men mobilen håller inte så länge batteri. Men jag tar ju kort om något som är  intressant eller kul händer såklart!   


Här kommer en video:






LOVE

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards