meji

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Evelina Karlsson - 14 november 2010 18:58

Underbara alla ni jag har inte kunnat skriva så mycket i helgen. 


Men jag ska berätta allt...!


I fredags var jag me Ronja på kulturnatten men de var inte så mycke att se ( enligt oss ) , så sen for vi hem till Ronja och såg skräckisar ( eller ja en början på en skitläskig enligt mej ) höll på skita på mej ;). Så vi såg en annan inte så läskig om en alligaor.


Sen på morgonen såg vi lite mer film och så sen kom pappa och hämtade mig. Så for de av till Gunnel. Där jag var...Ja tills nu för ett tag sen.


Så var jag tvyngen att söka lite fakta till SO:n som ska va klart tills måndag ( ett grupparbete ) . Fick låna Reginas data. Men ett problem me den var att den inte hade ÅÄÖ så de blev lite svårt eftersom att de var om JORDBÄVNINGAR...Men de gick bra iallafall.


Ja nu har jag nyss kommit hem var bjuden hos Regina på mat så var där ett tag me hennes gulliga men lustiga katter. ( Har nog skrivit om dem...Kanske i på blogg.se ) Om nån vill se dem.


Så nu sitter jag och skriver här och lyssnar på Molly Sanden och äter lite chips!


LOVE


PS. Om Betty läser detta GRATTIS i efterskott!




Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards