meji

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Evelina Karlsson - 14 oktober 2010 19:55

Jag kan ju inte precis kalla mig plugghäst. Jag skulle plugga idag till provet i murron ( fysik ). De gjorde jag. Men inte så mycke så man kan kalla mig plugghäst.


Jag har kolla igenom de. Och skrivit lte hit och dit.

Men nu orkar inte inte göra de me...  


Jag vet att ja segat på kameran. Så nu tänkte jag ladda upp lite bilder. Men när jag gjort de kom jag på en grej:


Jag hade ju inte tagit några nya bilder!


Fatta vilken klant jag är.



10 saker du inte visste om mig...

 

  • Jag hatar clowner! Vet inte varför bara är så...
  • Jag äter INTE korv eller chicken nuggets.(De skulle ingen om de vet va jag vet....)
  • Jag sjunger i duschen.
  • Jag är ganska blyg.
  • Jag läser ofta Molly Sandens blogg ( www.mollysandenblogg.blogspot.com)
  • Jag är jättelätt lurad och övertalad.
  • Jag älskar rom!
  • När jag måste städa slår jag på jättehög musik och sjunger me.
  • Min favoritserie är Desperate Houewiwes.
  • De finns en kille som gör att mitt hjärta bultar snabbare.....

Vill ni veta mer om mig, skicka gärna frågor.

    

Av Evelina Karlsson - 14 oktober 2010 10:49

Idag har jag studiedag. Asså att lärarna ska "studera" och vi får ledigt :).

Men eftersom att jag har prov i morron i fysik så måste jag plugga. För jag har inte precis pluggat så mycket. Men jag tog en paus i de just nu.


Orkar ju inte plugga hela dan. Måste ha ledigt me   .

Ska fortsätta sen.


Så just nu gör jag 0.Men sen kanske jajg gör nå...Vem vet. Men jag tror jag bara ska ta de lungt, och plugga idag.


Jag vet att jag varit seg me kameran. Ska ta mer när min  syrra kommer. ( Som jag skrev att jag lovade i min gamla blogg ).


Ibland är de skönt att lyssna på musiknär man pluggar eller bara slöar. Iallafall vad jag tycker:





En mycke ra låt av Miley.


             Puss&Kram skumbanan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards