meji

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Evelina Karlsson - 17 oktober 2010 19:26

Hej allihopa!

I helgen har jag som ni troligen vet varit hos Gunnel.

Kom hem ikväll. Jag är ganska trött. Så jag orkar inte uppdatarea mig så mycket.

Men i lördags var jag me pappa och Gunnel och Gunnels syrra Rakael på plannja. Ja hennes man ( Rakaels ) jobbar där. De var öppet hus där.


Asså skit va stort de var. Men  de lär så otroligt mycke.


Man fick inte ta några bilder där. Så de kommer inga bilder från de.

Pappa sa att de var för att man kunde spionera. Vet inte riktigt. Vem skulle göra de?!

Men men.....


Så nu ska jag kanske ta de lugnt. Skulle göra läxan. Skulle kolla om de var basiskt (ämne kemi, rengöringsmedel i hemmet ) eller beskt. Tror jag att de var.

Man var tvungen att kolla PH värdet på de. Men hitta ige av de på nån flaska.



Här kommer en video som får en att vilja sjunga me (om man är mig vill säga )!




Man kan känna me i åten i bland :)

                    Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards