meji

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Evelina Karlsson - 29 oktober 2010 18:40

Jag vill bara påpeka att jag verkligen suger på att slå in paket!


Om man misslyckas me att slå in paket är de för att:


  • Råkar göra hela inslagnings pappret rynkigt.
  • Inte hittar annan tejp än som syns jätte mycket+ att man   använder tejp så de ser galet ut.
  • Man inte vet hur man ska fixa snöret och hittar på eget. Inklussive att man tar 10 meter mer tejp.
  • Eller kanske för att man tog för lite papper så de inte räcker på kanterna av packetet.
  • Kanske för att man tar ett klistermärke som man skriverpå och tar en fär där den syns NOLL!

Ja där är några alternativ.


Bara så ni vet så har jag gjort alla dom där!

Japp de stämmer jag suger på att slå in paket. Vilket man märker på alla jular och födelsedagar. Sist på jul ( eller ja när jag och mamma slog in paketen till jul ) sa jag attnästa år skulle jag slå in mina paket i toapapper.


Vilket  jag tror att jag ändrat mig i. Jag gillar att köpa och ge andra saker. Även att ge ett fint paket.


Men de är tanken som räknas. Vilket borde rädda mig i detta fall!



GLÖM int att anmäla er till tävlingen. Ni har till på Söndag på er!!! Skynda! Om extra många anmäler sig kan jag göra 3 vinnare. Ja jag tänkte ta hjälp av min syrra. Men bara om mer anmäler sig! Endast Ungefär 1 dygn kvar. HEJA HEJA!


Om ni inte har något att göra svara då på min omröstning eller skriv i mingästbok. Eller anmäl dig i min tävling. Eller bara en komentar.


Jag svarar gärna på frågor me!




                                 MISS U ALL READY!

Av Evelina Karlsson - 29 oktober 2010 13:55

Detta kommer att bli ett kort inlägg.


Nu har jag precis kommit hem från skolan. Man har fått höst lov och de är bara 1 ynka dag kvar!!! Kan de bli bättre?! Jo när de är 0 dagar kvar och hon är här!!!




  


Nu ska jag kolla upp en grej på datan. Hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards