meji

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Evelina Karlsson - 12 oktober 2010 19:21

Idag undrar jag om jag har haft otur. Eller mindre tur.Dan gick väll helt okej. Tills sista timmen. SLÖJD!

I vanliga fall tycker jag att de är ganska kul på slöjden. Men idag så hade jag seriösa problem me att göra en kvardat 11x11 cm.

Ja visst låter de koko. Asså jag går liksåm i 7an och kan inte ens de.

Efter exakt 30 minuter var jag riktigt irriterad på den irriterande tunna pappret som gick sönder så fort man lyckas något.


Så dom kom slöjdlärarren och hjälpte mig. ( Pinsamt va?! ).

Som var något irriterad över att jag inte ens klara de. ( I vanliga fall brukar jag kunna de ).


Sen när jag skulle stryka var ju inte stryckjärnet på. Vilket man kan tro att jag kan fatta hur man slår på. Men inte visste jag att timern till den var typ 100 mil bort. ( Eller ja kanske inte 100....)

Sen skulle jag sy. Vilket klanten jag, såklart gjorde fel. Så nu vet jag inte vad de ska föreställa....


Om de var första gången man mött mej då skulle man nog tro att jag alltid är en sån kland. Men de är jag inte. Inte vad jag vet iallafall....



När jag kom hem så blev jag sugen på saft. Så då tänkte jag cykla till Maxi och köpa lite. För vi hade slut.

Men de var första gången själv ( har cyklat me pappa en gång). ( De sluta inte bara me saft ).


Vägen dit gick bra. Men vägen hem...hmm....Nja jag kom ju hem. Men jag cyklade vilse...


De kan man kalla OTUR!

Jag tror aldrig jag kommer att hitta rätt här i Småland. Men hoppas kan man ju!


Här kommer en video. För att jag tråkat ut er me detta   





Ha de bra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards