meji

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Evelina Karlsson - 21 oktober 2010 18:58

Just nu sitter man och chattar me syrran. Jag snackar även me henne me. Vilken bra kombination. Eller hur?!


Nu har jag sett Navy ska klockan nio se lyxfällan tror jag...


Hm....nu gör man  inte så mycket. JA förutom de ni redan vet. Om ni inte vet så står de högs upp i texten...

(Visse låter de koko)


Här kommer lite gamla gamla bilder från mej och syrran!



  


Jag i syrrans ålder. Asså i femman.



  


Syrran ( Tilda ) i fyran. Hade ingen ny. Får ta de när hon kommer.

LOVE

Av Evelina Karlsson - 21 oktober 2010 17:19

Nu har jag nyss ätit pizza. Japp pizza. Och de är inte ens helg!


Visst är de så konstigt. Att när man hör iden pizza tänker man ja jag som är så hungrig.

Men när man väll har den framför sig så är man proppmät. Men jag fick i mig ungefär 2 bitar. Får väl spara till sen om jag blir hungrig...


Dan har varit hyfsad. Idag kom Ronja tillbaka. Tur de. Man hade ju börjat sakna henne.


Ja nu vet jag inte om jag ska göra något särskilt. Har ingen läxa till i mån. Vilket betyder att jag slipper göra nån.   .


Jag har tänkt på en grej...Nästan alla jag vet "hatar" Amy Diamond.

Men jag tycker faktiskt att hon är jättebra. Har haft henne som  idol sen 7års åldern.

Hon har en fantsktisk röst som jag önskar att jag har.

Sen har hennes ( dom flesta ) låtar mening. Dom betyder något. Eller så är dom bara bra. Folk fattar bara inte de.


Alla har ju såklart olika smak.  Här kommer lite smakprov.




Hoppas ni gillar. Hittade inte de jag sökte. Så de blev de.


                                    LOVE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards