meji

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Evelina Karlsson - 15 oktober 2010 19:42

Idag är jag verligen såå glad. Kan tyvär inte säga varför. Men jag vill så gärna. Men ni kan ju alltid undra på ;).


Om en kvars ska jag se idol. Vet dock ej inte vem som gått vidare sen sist. Men jag hoppas på Alice & Minnah! Dom är verkligen bäst!!!

Sen har jag en fråga som ni gärna får svara på:

Sassa. Är de en tjej eller kille?!

Jag har aldrig varit bra på att inse vad hon/eller han är. Sen för nån vecka sen trodde jag att jag kom på va han/hon var. Asså en kille. Men sen hörde jag att Sassa är en tjej!


Nån som vet sanningen??? Eller är de bara jag som har problem att se vad hon/han är....


Nu ska jag se idol ( snart ). Om ni inte ahr något att göra kan ni ju alltid:

  • Skriva frågor som ni undrar öer till mig. Så jag kan svara på dem.
  • Svara på "omröstningen".
  • Eller helt enkelt bara komentera.
  • Eller varför inte skriva i gästboken!

Kram och hejs!



  


Usel bild på mig nu ( eller för att vara exakt ca 2min sen )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards