meji

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Evelina Karlsson - 31 oktober 2010 17:22

Nu är de färdigt vem vinnaren är. Eller vinnarna. För de kommer att bli 3 vinnare!

De var svårt att hitta rätt vinnare alla var så fina.


Och den första vinnaren är: ( Trumvirvel tack!  ) Kashayas http://kashaysblogg.blogspot.com/


Min egna valda: Triciaa http://ericsaadeforever.blogg.se/




Och sist men inte minst Tildas egen vinnare: Rebecca http://www.dicelight.blogspot.com/



Men alla bidrag var jättebra! Kolla gärna in igen nån gång om jag har mer tävlingar. Men de blir nog inte så ofta.   



Passa på att gratta vinnarna!



Eve och Til

Av Evelina Karlsson - 31 oktober 2010 16:59

Idag har man varit "lite" busig...!


Vatten ballong krig på balkongen:




                


Hehe så såg vi ut efter "rond 1".


Sen blev vi mer blöta när alla våra ballonger sprack! Hehe!

Av Evelina Karlsson - 31 oktober 2010 09:47

Här kommer lite bilder man har tagit me Tilda!




                  


( Större bilder för att jag tog me kameran ).



En gullig bild på syrran sen igår!


  



HEJS


Tävlingen avgörs ikväll!

Av Evelina Karlsson - 31 oktober 2010 08:27

Va roligt att så många är me i min tävling!


Så nu är de bestämt att min syrra ska få välja sin egen vinnare!


På tal om de...Tilda har ju kommit! Jippie!



Här kommer några bilder från igår när jag hämtade henne.

Men först en dilema som hände mig o syrran: Om man blir bjuden på mat och avskyr den va ska man göra???



          


Tilda när hon är på arlanda. OCh när hon får paketet jag köpte på Cinderella.


Bilden när hon får paketet är taget typ när vi kom hem. Dålig kvala.



PS. Tävlingen avgörs ca18.00 så om du vill anmäla dig hinner du!


KRAM Eve & Tilda! <333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards