meji

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Evelina Karlsson - 20 oktober 2010 20:01

För den lilla texten!

Av Evelina Karlsson - 20 oktober 2010 19:49

Hur känner jag? Hur gick de? ÖVrelevde jag?


Ja 3 frågan är ganska enkelt svar. Ja jag överlevde. Jag sitter ju här.

Först fick vi vänta ute i regnet(de var ju tak)i flera minuter extara.

Sen höll vi på att prata om massor me grejor. Som jag håller och inte håller me om.....


När vi äntligen lämnat skolan ( de finns inte så mycket att skriva om utvecklingsamtalet ) så for vi till MAxi och köpte svamp och ost. Som var slut. Så nu ska. Eller ja pappa gör de nu! VARMA MACKOR!


De bästa som finns!!! Eller inte exakt.....

Med kantareller eller i de här fallet champinjoner ( kantareller är godast när man plockar de själv ) och skinka och ananas och ost. Ja svampen för sej.

 

MUMS!

Sen ska jag kolla på Efterlyst eller Välkommen åter!

Någor av de.

 

Kram

Av Evelina Karlsson - 20 oktober 2010 16:09

Har jag utveckling samtal. Fatta jag är nervös!


Särskilt eftersom att vi ska hålla dem ex.

-Hej och välkommen till mitt utveckling samtal. De här vill jag prata om....


Ja ni fattar eller hur?! Jag skulle hellre vilja höra vad jag är bra på. Eller dålig.

Men nu måste jag säga de själv. Vilke jag tror ( vet ) kommer bli en katastrof.


Idag fick jag veta vad jag ska göra på lördag....Men de skriver jag mer om seare.


Nu ska jag försöka konstentrara mej på något. Vet ej vad ( knäppa mej ).

Jag brukar inte vara ervös för utvecklingsamtal. Och resultat från prover. Ja visser ligen är manju alltid lite nyfiken om hur de ska gå på utvecklingsamtalen.


Men man vet ju att man kan ju inte göra om de man gjort. Så man kan ju ändå inte ändra et provresultat ( om inte att plugga mer tills nästa gång ).

Annars kan man  ju inte de. Så varför vara nervös. Man vet ju att man gjort de man kan.


Denna gång däremot så har man en anledning att vara nervös!

Jag är faktiskt inte de just nu. Men när jag kommer till skolan me pappa senare kommer jag nog vara mer nervös än något!


Här kommer en låt som jag gillar. Om man lyssnar på texten så fattar man att den handlar om att livet blir vad man gör de till :)

       

                                     Wish me goog luck!!!





Hoppas jag tog rätt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards