meji

Alla inlägg under december 2010

Av Evelina Karlsson - 6 december 2010 21:04

En tråkig rubrik. Jag erkänner.


Men hur somhelst som var jag me My idag. Har nyss kommit hem från att skjutsat hem henne.

Vi har bakat kladdkaka. Ja och andra grejer. Kan tyvär inte ladda upp bild för mobilen är ju som sagt trög som...Så har min gamla ( som inte heller är bätttre ) . Så hittar inte kabeln till den nu. Slö nog som jag är orkar jag inre letaså mycke heller. Ursäkta mej för de- Ska gott göra de nån gång. Hehe...


Här kommer lite bilder som vi tog me webbcameran som vi nyss upptäckte hur man gjorde ;)



      


Ursäkta att de är dåliga bilder. Asså de är typ skit mörkt här.



Ja i morgon måste jag till simskola. Hoppas My snart får plats. Så de blir en aning roligare!



Här är jag just nu:



  


De ser ut som om jag är jättefinnig. MEn de är jag inte. Eller de hoppas jag ialla fall...



HEJS

Av Evelina Karlsson - 6 december 2010 06:09

God morgon alla mogonpigga!

Tyvär tillhör jag inte den gruppen...Men steg up idag för att jag har dusachat.

Så de har ju inte hunnit hänt så mycke att skriva om. Men jag lägger in dagens Jullucka. För att ni kan ha något att lyssna på om jag kommer hem sent. Eller bara är trög på att uppdatera mej. Vem vet. En sak vet jag. Jag ska se klart n serie som är på tv idag. Sista delen. Så skriver troligen inte förrens vid fem tiden. Jaja här kommer den ;)

 

 

HEJS

Av Evelina Karlsson - 5 december 2010 19:14

Sitter hemma just nu. Kom hem för ett antal minuter sen. Lyssnar på musik. Ska slå in ett paket jag köpt till Tilda. Men just nu kommer lucka nummer fem!



Av Evelina Karlsson - 5 december 2010 16:41

Hej mitt vinterland, nu är jag här...  


Ja kom nyss hem från en kort promenad me pappa & Gunnel. Japp de är mycke snö här...



Sitter och lyssnar på lite julmusik!


Ursäkta lite bilder. Men min mobil. En sciphone. Är en aning trög. Så jag har inte tagot så mycke bilder. Men om de händer nå mer intressant så tar jag kameran. Men har inte den här.


Dagens jullåt kommer senare ikväll när jag kommer hem :)

  




Av Evelina Karlsson - 5 december 2010 16:29

Glöm inte att rösta på min omröstning om vilken ni tycker är bästa låten.

På fredag kommer jag att göra topp 3 me dom som fick mest  röster. Asså topp3. Så glöm inte bort att  du får rösta flera gånger om du är inne flera gånger. Jag har redan röstat en gång. Din tur ;)

Av Evelina Karlsson - 5 december 2010 10:40

Nu har jag laddat ner spotify på min gata. Tyvär så är de max tid 20 timmar. Ja vet att de är mycket. Men me en sån musikgalning som lyssnar på musik jämt så försvinner säker 20 timmar på ett tag. Ja minst nån dag. Haha!


Så man sitter och lyssnar på musik nu. Men ett vanligt problem för mig är att när jag ska slå på nån musik så kommer jag inte på vad. Hur mycke jag än sitter och tänkter kommer man inte på något.

Om jag däremot inte sitter vid datan kan jag helt plötsligt komma på en jättebra låt att lyssna på. Som jag självklart glömmer när jag sätter mig vid datan. Nån annan me samma problem eller är jag ensam på denna proble me de??? Här kommer en låt som jag lyssnar på nu:





Hoppas ni gillar :) för de gör jag ;)

Av Evelina Karlsson - 5 december 2010 09:36

Just nu är de ungefär 2 veckor kvar tills de är jul. Dit längtar jag som tusan.  Ska ju nämligen till lule då så de blir jättekul...


Ja idag är deandra advent. Bäst att tända andra ljuset på advendsstacken då. Om ni har nåndå. Hemma har vi ingen.


Nu är jag hos Gunnel. Så jag får lägga in dagens Jullucka i kväll. För jag har inte med mig mitt papper där jag vet vilken jag ska ha idag   .

 

Nu ska jag försöka komma på hur man laddar ner spotyfy. Ha en bra dag!

Av Evelina Karlsson - 4 december 2010 16:06

Något som jag gillar på helgerna är...Nämligen chips me dip. Hehe ja misstolka de inte. Men de är jättegott!



  


Mums!



När jag kollade igenom mina bilder på mobilen hittade jag de här. Måste vara nån i skolan som tog dem. För de var ju inte jag   



      


Jag vet att jag ser typ störd ut på dem. Men bättre de än inget :)


                               EVE

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards