meji

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Evelina Karlsson - 9 december 2010 22:42

Nuär jag redo för morgondagen. Har duschat och har flätor i håret, så de blir vågigt imorgon. Har kollat så kläderna stämer. Och allt de där. Nu ska jag bara få en djup nattsömn, för att imorgon göra så lite pinsamheter som möjligt...



  


Önska mig lycka till imorgon!

Av Evelina Karlsson - 9 december 2010 17:07

Ville bara påmina att omröstningen avslutas imorgon. Så rösta. Ni får rösta för varje gång du är inne. Om du är de flera gånger så får du rösta flera gånger. Den avgörs i morgon eftermiddag/kväll. LOVE

Av Evelina Karlsson - 9 december 2010 16:58

Av Evelina Karlsson - 9 december 2010 16:41

Idag har jag gjort en liten tabbe. De var inte så att nån märkte de. Jag gjorde den hemma på morgonen.

Jag skulle nämligen rosta en macka. Jag bad han göra iordning en åt mej för jag var en aning sen...Så när jag kom ut från badrummet, så liger en kall men rostad macka på ett fat. Jag tänker att jag kan stoppa in den ett tag i rosten för att den ska bli varmare. Såklart gör jag de då.


När jag tar ut de. Gissa om den var knallmjuk och gul...! Självklart hade pappa varit så snäll och smörat den åt mej. Dum som jag var satte jag in den i rosten!


Jaja de var väl de. Annars var dagens som vanligt. Men imorgon ska vi servera 9:orna på nobeldagen. Så hoppas jag inte gör något fel. Som till exempel snubblar tappar nåt eller kanske råkar fisa. Vore inte bra :S.



Hur jag ser ut i får ni se i morgon.

Nu sitter jag innlindad i mitt täcke för jag tycker de är kallt. KRAM



  


Här sitter jag och myser!


Måste jobba lite matte om jag orkar sen. För jag missar 2 lektioner varje gång. Asså jag har bara varit en gång. Men de blir ju fler.

Ska inte överanstränga hjärnan före den stora dagen. Vill ju inte vara skit trött imån!



                       //LOVE ME

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards