meji

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Evelina Karlsson - 7 december 2010 20:00

Jag bara måste plugga engelska. Vad är de med mig egentligen?!

Jag vet ju att jag har prov i mogon. Men ändå är min hjärna inte ett dugg intresserad av att plugga. Får bara sitta här och tröga...

NEJ! Måste jag säga till mig själv. För jag bara MÅSTE bli godkännd på de här provet. Inte för att nån har sagt de till mej. För attjag hatar att typ inte klara de...


Så nu ska jag gå och plugga. Ja antagligen ha på musik. För de gör mej på bättre humör. Kanske till och med sjunger med ( 99% ).




Av Evelina Karlsson - 7 december 2010 19:08

Idag var jag på simskolan som suuuger. Ja enligt mej. Sen måste jag erkänna att jag blev irriterad på läraren. Eller va man nu kallar de.

Ja nåt bra me de är att My har fått plats tills nästa vecka.


Måste pallra mig upp o plugga engelska tills engelska provet imorgon.


Just nu sitter jag och äter nån jordgubbskräm som jag hittade i kylskåpet. Och en halv avocado. Med julmust. Vilken kombination.


Här kommer dagens:






                            LOVE ME

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards