meji

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Evelina Karlsson - 2 december 2010 20:16

Hejsan alla! Idag när jag kom hem från skolan efter att ha kolla på vinterskor me pappa så slog jag på tv. Och de är ju gamla repriser från första säsongen av Glee!

Och en grej jag älskar så är de Glee. För jag älskar ju musik. Så musik blandat i den underbara serien är de bästa som finns. Ja nu har jag ju sett den gamla säsongen och en del av nya. Men man blir så glad av den serien.


Typ om highschool-elever som är medlem i sånggruppen glee. Men all medlemarna i glee är så olika varandra att de inte är sant. Men ändda håller dom ihop. De är så bra att jag inte vet vad!




Av Evelina Karlsson - 2 december 2010 18:58

Tack underbara ni! Kollade just min statistik. Igår var den på 15 och i dag på 10 hittils. Tack alla ni som läser min blogg. Ni är så fanstastiska. Vad skulle jag göra utan er?


Ja just nu så håller jag på och tänker allt mellan himmel och jord. Att de snart är jul och  jag inte har köpt en enda julklapp. Måste skynda mig. Men imorgon ska jag troligen me Alice på stan så vi ska kolla om vi hittar något. För nåt måste jag ju köpt. Ja egentligen så är dom som man gjort själv de finaste man kan ge något. Men tyvär har jag inte kunnat göra något...Får väl hoppas att jag hinner fixa något.

De tror jag faktiskt. För de är en sak jag älskar otroligt mycket. Och de är att köpa pressenter till andra. Att få göra någon annan glad   .



För att göra er glada så kommer dagens jullåt här. Hoppas ni gillar den.


Inte som vanliga ( klassiska ) jullåtar men något extra!






LOVE

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards