meji

Alla inlägg under november 2010

Av Evelina Karlsson - 5 november 2010 17:56

En rätt så tråkig runbrik va?


Men då fattar ni iallafall att jag har varit och ätit pomme på pizzerian. Med Tilda.

Mums!  Nu är jag hemma me Tilda. Ja pappa är i köket. Och Gunnel kommer snart. Vi ska  egentligen städa nu. Men vem gillar att städa???


Vi försöker smita undran så mycke man kan. Men imorron måste de bli gjort. För att vi har stökat till mitt/Tildas(de är som hennes rum me när hon är här. Har möblerat om de för att de ska se mer ut som vårat) en hel del.


T.ex:

När vi "städar" slänger vi typ in allt som går i garderoben. Inte så smart. För då måste vi göra om allt. Plus att vi inte hittar något.....!


Här kommer nån bild från idag ( ursäkta att de kommer lite bilder ).




  


En inte så brabild från mig på badhuset....Ser inge vidare glad ut. Men de var ja'...



  


Tilda på badhuset. Efter vi badat.



  


Tilda i väntan på pomme :) hehe.

Av Evelina Karlsson - 5 november 2010 14:24

Nu har jag varit och badat me Tilda. Ja man ska kunna 50 meter ryggsim ( tror jag de var ) tills nån da i veckan... Vilket jag inte kan. Eller jag lärde mig en del idag. Men jag klarar aldrig 2 längder de. Jaja man ska inte säga Aldrig.


Nu ska jag snart se en grej på tvn me Tilda. Så ursäkta för denna o detaljerad och korta inlägget. Kommer kanske ett nytt i kväll. Ska äta pomme då.




  HA DE BEEEST!          LOVE

Av Evelina Karlsson - 4 november 2010 17:47

Nu har man varit me Tilda nyss. Vilket jag iochförsej är hela tiden hon är här.

Till saken så ska detta inte bli ett långt inlägg. Har ju inte så mkt att skriva om. Lite dit och dat kanske.


Ja ni läste nog om tidigare idag när man skulle till stallet. Och typ inte en enda häst var där. Otur. Men får väl försöka imorgon me. Tilda vill nog de. Ska se...


Nu ska jag spela "BOMB IT" me Tilda på www.spela.se   hon ÄLSKAR de. När man spelar 2. Så hörs senare ikväll. Eller imorron. Om jag inte är för slö för att blogga ( skämta)!



                                         LOVE

Av Evelina Karlsson - 4 november 2010 13:10

Nu har jag kommit hem från hemköp.Ja var där me pappa och me syrran. Där hittade Tilda en fil me fejkdiamanter. Helt cool faktiskt. Eller ja inte cool kanske....Men ändå. Så hon köpte den till mig och jag köpte en till henne.



'     


Där ser ni själva hur den ser ut. Den ena. Den silvrigare är min och den mer gulaktiga är Tildas.




Över till en annan sak. Här kommer lite bilder på mig och syrran!



            


HeJs Me EtT lEnDe!

Av Evelina Karlsson - 4 november 2010 10:31

Hej alla idag skulle jag och min syrra gå till stallet. När vi kom dit var de såklart inte en enda häst där!


Så va kunde man göra än att pallra sig hem. Men men de är ju jäte mycke snö här!




  


Hehe man ser ju att de är jag somstår i all dess snö...Eller ja nästan.



De  är inge snö här...

Av Evelina Karlsson - 3 november 2010 18:10

När man sitter och bloggar och blir störd av en syrra blir man lite irriterad. Men mest är de söt...!




       


Undra vemsom gömmer sig bakom datan. Om inte Tilda och hennes gossedjur Missi som är typ 6 år gamal snart. Eller 5 eller något

Av Evelina Karlsson - 3 november 2010 17:30

Idag var ja me syrran. Ja hon är ju här. De kan INGEN ha undgått. Hur som helst skulle vi gå och köpa chips(mitt i veckan   ). Vi kunde ju såklart inte vägen till kiosken. Men vi hittade! Sak samma. Men på vägen tillbaka så såg vi en staty. DÖDERHULTAREN. Har never sett den förrut.



              


Hehe lite bilder från oss på väg till och från kiosken.



                             LOVE Här kommer en video. LOVE LOVE LOVE






Inte Agnes bästa låt men helt ok!

Av Evelina Karlsson - 3 november 2010 17:21

Glömde en sak hoppas ni ursäktar!



  


http://kashaysblogg.blogspot.com/

Här kommer vinnarens överbild :) Sorry att jag glömde lägga ut.



  


http://www.dicelight.blogspot.com/




OBS! Ericsaadeforever har tagit bort sin blogg så de kommer ingen bild från hennes blogg!



                                       

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards