meji

Alla inlägg under oktober 2010

Av Evelina Karlsson - 11 oktober 2010 21:39

Mums va gott de va me tigerkaka. Asså en sockerkaka me en rand chocklad.


De var jättegott! Synd att man inte var så hungrid då...

Tänkte bara lägga upp lite bilder nu. Annars ser jag/såg, för jag sitter ju i mitt rum. Inte vardasrummet. Svenska new york fruar.




    


Smet....Yummy! 




  


I Ugnen. Bara att vänta. Vilket jag är bra på ( not ). Men de gick ganska snabbt. Såg ullared då. Så tiden gick...


  

När man her på chockladen. ( Före ugen ) ;)



  

Resultat!!!


Har bara en sak att säga:

-MUMS!


Nu ska jag snart gå och lägga mig.



Av Evelina Karlsson - 11 oktober 2010 19:05

Tänkte bara lägga in denna video. Miley är verkligen bäst. Kolla!

                     //Ha de best





Miley- Party in the U.SA


Är de bara jag eller blir man skit gla av denna låt?!

Av Evelina Karlsson - 11 oktober 2010 17:08

Nu sitter jag vi datan ( men de fattar nog dom flesta ) och lyssnar på en skiva jag fick De bästa frrån idol 2007.

Helt ok. Gillar ju Free your mind....Men den låter mycke bättre me systrarna Sanden!

Ska snart äta. Men jag lände inte att jag är så hungrig nu. Kanske senare.


Idag har jag inte gjort nåt speciellt. Skolan.


Men däremot vet jag att på onsdag ska jag me pappa till stallet. Eller ja han ska prata me nån. För jag ska ju börja rida....

PINSAMT!


Eller är jag kanske den enda på denna planet som tycker att de är skämmigt att ha me sina föräldrar typ på sånt.

( Jag ska inte börja då. Men pappa ska prata me nån vuxen då. )

Men de är just den dan som mina klasskompisar rider...


Jaja önska mig lycka till!





  


IDOL skivan. Asså 2007.





Molly, Frida & Mimmi Sanden- Free your mind!

Av Evelina Karlsson - 10 oktober 2010 21:56

YES jag lyckades!!!!

Nu har jag min blogg här på bloggplatsen.

Förrut hade jag på blogg.se


Här kommer jag skriva om mitt liv. Och lite till!


Hoppas ni gillar att läsa!


            //Eve


PS. Meji kommer från mitt mellanamn. Därefter meji.





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards