meji

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

VAR MED!

Av Evelina Karlsson - 28 oktober 2010 21:58

Hej ville bara säga var me i min tävling! De är en kul grej helt enkelt. Men om nu de inlägget har kommit för långt bak så klicka  gärna på fliken för att anmäla er eller för att läsa  om den. Eller fråga mej om de är nåt ni undrar.


http://meji.bloggplatsen.se/2010/10/25/3822363-tavling/#kommentarer

http://meji.bloggplatsen.se/2010/10/25/3822363-tavling/#kommentarer

http://meji.bloggplatsen.se/2010/10/25/3822363-tavling/#kommentarer


Hoppas ni inte missade de nu. Spelar ingen roll vilken man klickar på. Alla går till samma.


Jag kommer välja 2 vinnare. En som jag väljer och en som jag lottar.


LYCKA TILL!!!



NU SKA MAN SNART SOVA.


Ja något sånt hade man tänkt. Imorron är de sista skoldan före lovet! Hurra!

Sen på Lördag kommer tilda.

På söndag avgörs tävlingen!

Så nu har jag en hel del att göra.

Eller ja jag ska slå in en grej till syrran och köpa en annan grej till mamma. OCh slå in de.

Men de gör jag imorron.För på lördan sitter jag troligen i en bil hela dagen. Men tyck inte synd om mig. Klart de inte är världens grej precis.Men jag får ju träffa mamma och syrran!


Så de är ju värt de. Även om biten från sthlm ( när dom kommit ) är den bästa delen.



Här kommer lite bilder ( inte jag som tagit dem ):





                           LOTS OF LOVE



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Karlsson - 4 maj 2011 20:01

Halloj alla! Detta inlägg skrivs av ren uttråkhet. Efter som att jag inte ens bloggar här! Kolla gärna min aktiva blogg: www.evelinakarlssonnn.blogspot.com   SES DÄR! ...

Av Evelina Karlsson - 11 december 2010 21:52

Nu har jag en ny blogg! Kändes en del att "ta farväl" av denna underbara blogg. Men ska försöka göra den andra till mer mig. Så hoppas ni gillar den!   www.evelinakarlssonnn.blogspot.com     Love denna blogg kommer 4ever vara kvar så jag åt...

Av Evelina Karlsson - 11 december 2010 20:58

Av Evelina Karlsson - 10 december 2010 21:45


Hejhej nu har jag sett på Idol finalen. Som dom flesta av er säkert vet så hejar jag på Minnah. Hoppas hon vinner. För hon äger Jay.        Hejaheja! Nu ser jag på cirkus Möller sista delen de me...                                    ...

Av Evelina Karlsson - 10 december 2010 18:42


Ni kanske har märkte de. Eller inte. Men jag älskar Smiley. Ja mest dom man skriver. Men andra oxå. Man blir så glad av dem. Ja asså om de är glada då.                   Vad tycker ni? KRAM ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Klocka

Omröstning

Godast godis...
 Sura!
 Söta!
 Beska!
 Chocklad!
 Natur godis!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards